Calendar ۱۴۰۰/۰۶/۱۳

دریافت 4 تندیس برند محبوب از دیدگاه مصرف کننده در سال 1400

مفتخریم که امسال نیزتلاش وهمت همکاران عزیزمان در شرکت گلبرگ غذایی کوروش به بار نشست و ثمره آن تولید محصولات با کیفیت و کسب رضایت مصرف کنندگان گرامی شد وبا رأی مصرف کنندگان عزیز، باردیگر برند های اویلا و فامیلا، چون ستاره ای زرین در صدر برند های موجود در بازار نشسته و موفق به کسب 4 تندیس زرین برند محبوب ایرانی سال 1400 شدند..

جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، جشنواره‌ایست که سالانه برای انتخاب برندهای شاخص در گروه‌های متنوع کالا و خدمات ایرانی توسط انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و شرکت فناوران نواندیش ویژن برگزار می‌شود. در این جشنواره، که گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی انتخاب برند های محبوب در ایران است، مصرف کنندگان به عنوان مهمترین و تاثیرگذارترین افراد، در مکانیزم اجرایی جشنواره به عنوان داوران انتخاب برندهای محبوب مشارکت دارند. شناسایی برندهای محبوب مصرف‌کنندگان، زمینه اطلاع‌رسانی و آشنایی بیشتر مردم با برندهای محبوب را فراهم می‌کند و باعث می‌شود مصرف‌کنندگان در خریدهای بعدی با اطمینان بیشتری به برندهای شناخته شده اعتماد کنند.

به نقل از مدیر بازاریابی شرکت گلبرگ غذایی کوروش، این مجموعه مفتخر به دریافت 4 تندیس زرین برند محبوب گردید. شایان ذکر است  2 تندیس در گروه های کنسروجات برای برندهای اویلا وفامیلا، 1 تندیس در گروه کنسرو ماهی تن با برند اویلا  و 1 تندیس در گروه رب گوجه فرنگی بابرند فامیلا  به مجموعه گلبرگ غذایی کوروش اهدا گردید.

خانواده گلبرگ غذایی کوروش از تمامی مصرف‌کنندگانی که با نظر لطف و مساعد خود به برندهای اویلا و فامیلا رای‌ دادند و باعث کسب این افتخار بزرگ شده‌اند تشکر و قدردانی می نماید.