Calendar ۱۳۹۸/۰۶/۳۱

محصول جدید، عسل موم دار

عسل موم دار فامیلا

مفتخریم که اعلام کنیم با همت و تلاش متخصصان شرکت گلبرگ غذایی کوروش، عسل موم دار فامیلا در وزن های 450 و 850 گرمی تولید و روانه بازار شد. تولید عسل شان یا موم دار خوب، چه در عرصه تولید و چه بسته بندی و توزیع یک هنر است. این محصول که اولین عسل شان استاندارد بازار به حساب می آید دارای ویژگی های زیر است:

عسل استاندارد: اولین ویژگی این عسل استاندارد بودن آن است. دارا بودن پارامترهای منطبق با استاندارد ملی در عسل موم دار، یکی از ویژگی های شاخص تمایز عسل موم دار طبیعی از عسل های موم دار صنعتی یا غیر استاندار است. شاید بتوان عسل شهد را دستکاری و در آن تقلب کرد اما این کار در عسل موم دار به سختی ممکن است.

عسل رسیده و فاقد لارو و پروانه موم خوار: یکی دیگر از ویژگی های مهم عسل موم دار طبیعی ظاهر آشکار آن است که استفاده از عسل کاملا رسیده را لازم می دارد. اگر عسل نارس باشد(درب شان ها درعسل رسیده پوشیده شده ولی در نارس باز هستند)یا درون شان های آن لارو زنبور باشد و یا درست نگهداری نشده باشد به راحتی قابل مشاهده است.

عسل موم دار فامیلا

ساکارز استاندارد: کمتر عسل موم داری در بازار می توان یافت که ساکارز آن زیر 5 باشد. معمولا از آنجایی که معاونت غذا و دارو عسل های موم دار را آزمایش و آنالیز نمی کند، توزیع کنندگان عسل موم دار الزامی برای رعایت این پارامتر مهم نمی بینند و اکثر این گونه عسل ها دارای ساکارز بالائی هستند. اگر موردی هم یافت شود که دارای ساکارز پایین باشد قیمت آن با اختلاف زیاد بالاتر خواهد بود.

تازگی عسل موم دار: عسل موم داری که تازه برداشت شده باشد دارای عطر و بوی بیشتری است و موم لطیف آن به راحتی در دهان ذوب می شود. این گونه عسل فاقد هر گونه آفت، مثل پروانه موم خوار، است. رنگ آن شفاف و طبیعی بوده و بیشتر مورد پسند مشتریان است.

ظرف پلی پروپیلن با فناوری چاپ IML: تنها ظروف موجود در کشور با قابلیت عدم واکنش شیمیایی نسبت به مواد غذایی و مایعات گرم و داغ است که با توجه به هشدارهای بهداشتی در مورد احتمال سرطان زا بودن ظروف یکبار مصرف موجود، جایگزین خوبی برای این نوع ظروف است. این ظروف بر خلاف ظروف مرسوم که از«پلی استایرن» و «پلی اتیلن» تولید می‌شوند، از ماده اولیه پلی پروپیلن تولید شده که مواد پلیمری آن، در برابر دما بسیار مقاوم تر از انواع دیگر بوده و آزادسازی پیوندهای پلیمری آن در دمایی بیش از 230 و پایین تر از 30- درجه سانتیگراد رخ می‌دهد، لذا استانداردترین گزینه برای استفاده در ظروف موارد غذائی است. این ظروف علاوه بر اینکه تمام مزیت های ظروف شیشه ای را دارد، خطر شکسته شدن شیشه را نیز ندارد.

همچنین، به دلیل گران بودن زباله پلی پروپیلن (حتی گران‌تر از ضایعات آهن)، برخلاف سایر ظروف پلاستیکی، مشکل زیست محیطی هم نداشته و با جمع آوری، فروش و تولید دوباره، مجدداً به چرخه مصرف باز می‌گردد. در این ظروف میکرو ارگانیسم‌ها نیز جذب نمی‌شوند و امکان استفاده چندین باره با شستشوی مجدد وجود دارد.